Boomblog

Tussenstop Mannheim

Vanmorgen om 8 uur ontbijt in ons hotel bij Levanto (Cinque Terre). Nog even een foto van dit leuke hotel....

Cinque Terre

De Cinque Terre in het gelijknamige Nationaal park Cinque Terre bestaat uit vijf dorpjes langs de Italiaanse kust vlak bij...
Geen categorie

Warm water en hete lucht

Vanmorgen zaten de wielrenners van Ineos al achter de pasta, rijst en andere gerechten als wij opstaan. Morgen moeten ze...

Dagje Siena bekijken

Vanmorgen om half 9 ontbijt buiten. De temperatuur is dan aangenaam, wat je niet kan zeggen van de rest van...

Resort bij Siena

Vanmorgen op tijd Florence verlaten op weg naar een resort vlakbij Siëna. Hier onze laatste stop met Erik en Jose....

Florence

Vanmorgen op tijd uit bed. We hebben een verplaatsing van 5 uren en willen vandaag Florence bekijken. Maar eerst nog...

Almafische kust en Napels

Vanmorgen vroeg zijn we vertrokken uit Sorrento. Hier begint de route langs de Almafische kust. Een route waar het in...

Sorrento

Vandaag rustdag. We zijn vanmorgen het dorp in gewandeld en naar de hoge kade gegaan. Vanaf daar heb je een...

Capri, een schitterend eiland

Capri is een eiland gelegen in de baai van Napels. Het ligt in de Italiaanse regio Campania en meet 10,36 km². Capri is bergachtig met steile kliffen, maar ook...

Verplaatsing van 10 uur

Vanmorgen vroeg uit bed en om 7 uur al achter ons ontbijt. Half 8 zaten we in de auto. De...

Como Volta upstairs

Vanmorgen gingen we weer op tijd op pad. Het beloofd weer een warme dag te worden met kans op onweer...

Como dag 2

Nog steeds spierpijn van het wandelen (lees dalen en klimmen in de bergen) in Davos. Vanmorgen een wandeling (spieren los...

Lago di Como

Vanmorgen zijn we vertrokken uit Davos voor een avontuurlijk autoritje door de Alpen. Eindelijk eens een keer de Fluelapas open....

Laatste dag Davos

En weer wandelen. 23000 stappen en ongeveer 15 km gewandeld door de bergen. Met spierpijn begonnen en met nog meer...
Geen categorie

Davos dag 2, stevige wandeling.

Bepakt en veel kleding aan gaan we omhoog. In de lift natuurlijk wel je masker op. We gaan door naar...

Davos in de zomer

Davos kennen we nog van onze eerste skivakanties 30 jaar geleden. Nu bezoeken we dit bergdorp in de zomer. Het...

Evian dag 2 een rustdag

Donderdag 16 juli 2020 Vanmorgen werden we wakker met laaghangende bewolking. Mooie omstandigheden voor een rustdag. Na het ontbijt lekker...

Evian (FR)

Woensdag 15 juli 2020 Vanmorgen in de stromende regen zijn we vertrokken uit Mannheim. 5 uurtjes rijden naar het bekende...

Mannheim en Heidelberg

Dinsdag 14 juli 2020 Vanmorgen wakker geworden in het eerste hotel van deze vakantie. Het ontbijt moest je vooraf doorgeven...